Čistenie Aury

Čo je aura

Aura je energetické pole, ktoré obklopuje naše fyzické telo a pozostáva z viacerých vrstiev, z ktorých má každá inú funkciu. Ich veľkosť môže byť rôzna, podľa toho aký máme akurát štýl života a ako prevažne rozmýšľame. Keďže sú všetky vrstvy navzájom poprepájané, zmenou v jednej vrstve alebo v našom zmýšľaní ovplyvňujeme všetky ostatné vrstvy a opačne. Ideálny stav je, keď sú všetky vrstvy rovnakej veľkosti a keď môže energia v nich a medzi nimi plynúť voľne a bez prekážok.

Poškodenie aury

Aura môže byť poškodená rôznymy vplyvmi. Ak sú v nej diery, trhliny alebo chumáče a tiene, je oslabená aj naša prirodzená ochrana. V aure sa „skladujú“ aj deštruktívne myšlienky a emócie nás samých alebo nášho okolia, rodinné traumy, blokády, dlhodobý stres, hnev, strach. Vrstvy aury oslabuje aj nevhodná strava, alkohol, drogy, fajčenie, málo fyzického pohybu alebo málo čerstvého vzduchu. Prejavuje sa to v blokádach v aure, ktoré cítime ako napríklad únavu, alebo sa cíti človek bez energie, ľahko sa rozčúli, je nervózny, a z toho vyplývajú konflikty v sebe a s okolím, atď. Jednoducho povedané, energia neprúdi tak ako má, a podľa toho ktorá vrstva dostáva najmenej energie, je aj prejav v našom fyzickom svete.

Čistenie Aury

Pri čistení aury opravujem prípadné škody a dodám potrebnú energiu – či už určitú farbu, tón alebo svetlo/lásku a auru zapečatím. Pri celom procese prosím o prípadnú pomoc energie anjelov alebo vzostúpených majstrov, mojich silových zvierat alebo iných jemnohmotných energií. Takto môže energia prúdiť vo vašich telách bez prekážok, dodá vám silu a cítite sa vo svojom strede a vyrovnaní, ľahšie nájdete svoj kľud. Telo si môže zobrať o to viac energie pre samoliečbu a všeobecné blaho.

Spoločne si preberieme ako sa môžete o Vaše jemnohmotné telá starať a pravidelne ich čistiť a ktorá metóda Vám najlepšie sedí.

12 responses to “Čistenie Aury

  1. Čím zapečaťuješ auru, nejakým symbolo? Tada ak to nie je liečiteľské tajomstvo. 😉

  2. mohla by som sa dozvedieť niečo viac o vašej práci,čistenie aury,práca s energiami a pod?.neviem,aký je postup,môžem Vám nechať môj mail?neviem,či máte čas?ďakujem:)

  3. ako si mám vyčistit auru lebop je dost pošklodená aj drogami a aj traumami zo života a nemám vpobec energiu citim strach a beznádej!kontaktujte ma na email

  4. A ešte mám jeden problém a neviem si ho vysvetlit!Citala som si na vašej stránke o dualnej duši a ja som ju stretla nedávno a odvtedy sa dejú zvláštne veci…ten človek so mnou na dialku komunikuje a dáva mi znamenia a aj sa mi parkrat objavil…čo to má znamenat?vnímam a cítim ho všade prosím kontaktujte nma

  5. Dobry den!
    Mam 51 rokov .Uz dlhsiu dobu som bez energie,citim sa stale unaveny, boli ma roky cele telo, tak isto mam problemy s candidou,kedze v mladosti som casto uzival ATB, ktore znicia probiot. crevnu floru. Uz niekolko rokov sa snazim zdravovat zdravo, nejem bielu muku, ziadne sacharidy a sladkosti, ale kvoli tomu som vela schudol a mam z toho stresy a obavy….Mam dceru 19, ktora studuje a syna 14, cize snazim sa vytvarat pre nich to najlepsie aj s manzelkou. Podnikame obaja spolu,ale stresy a problemy si velmi beriem k srdcu a to ma velmi zatazuje vnutri na dusi, kedze som velmi citovo zalozeny a vsetko velmi prezivam,,,,,Viem a citim uz velmi dlho,ze moja aura je poskodena a z toho dovodu prichadzaju rozne zdravotne problemy,z ktorych sa snazim vykluckovat,ale jednoducho to nejde…som presvedceny,ze problem je vo vnutri, cize v mojej duši,tak to citim. Velmi rad pomaham ludom.
    Vopred srdecna vdaka za kazde info….

    • Dobry den Milan, momentalne som uprostred stahovky, ozvem sa Vam koncom Novembra ohladom osobneho stretnutia. Dovtedy Vam odporucam precitat si clanky a robit cvicenia pre revitalizaciu a ocistu energetickych tiel. Najdete napriklad na nasich strankach:
      Cesta k sebe
      Eprakone
      Duchovno

      tina

  6. Dobrý deň, kebyže mám záujem o očistenie aury ešte to robíte? Prípadne vedeli by ste mi pomôcť? V poslednej dobe sa toho na mňa veľa zosypalo a neviem si s tým všetkým rady. Vopred Ďakujem Zuzana

Pridaj komentár

