Atlantický kľúč

Atlantický kľúč je systém špeciálne naprogramovaných krištálov energiou Kiria Dévy, stážcom vyliečeného fokusu Atlantídy, spojenou s turmalínovými vrstvami zeme a hviezdnymi systémami.

Pre klientov používam rada špeciálne pokladanie špičiek okolo a na telo, za účelom „dovolenky“ pre telo a jeho energetický systém.

Energia Kiria Dévy je spojená so šiestimi hviezdnymi systémami, ktoré je možno využiť pri energetickom liečení. T.j. každá špička krištálu je spojená ako s rôznymi vrstvami zeme, tak aj s rôznymi úrovňami daných hviezd / súhvezdí.

Pomocou týchto krištálov je možné aktivovať transformačné procesy v tele a tak sa pohnúť o kúsok ďalej k vyliečeniu svojho JA.

Môžu sa používať aj na meditácie alebo ako pomoc pri hladaní odpovedí.

8 responses to “Atlantický kľúč

  1. Tinka nerobíš nejaký kurz na lečenie krištálmi, alebo takéto podobné techniky? Ja robím len diagnostiku čakier hrotom krištálu a vychádza mi to. Potom vizuálne vysielam farebné lúče,na rozpúsťanie blokov, či ako ochranu tela, ale rada by som o tomto vedala viac. Je najaká literatúra o tom, nevieš prosím ťa?

    • Kurzy este nerobime, ak sa k tomu dostaneme, dame vediet. Mno a v knihach som nemala potrebu hladat, techniky co robim som sa naucila na seminaroch a zatial stacia.

      • Uz vidim k akemu clanku si vlastne napisala komentar – k Atlantskemu klucu su aj knihy, napisal ich Antan Minatti.

      • Tieto techniky si zrejme tiež robia intuitívne liečitelia. No tak uvidím pohľadám na nete či niečo nájdem. Ďakujem Tinka.

      • Hej.. je dobre vediet co sa deje ked ulozis kamienky v urcitej sablone okolo cloveka, kolko kristalov co ovplyvnuje, atd. Potom sa s tym da experimentovat a podla seba napasovavat. Tak isto aj ako to je v tomto Atlantickom kluci, ked su kamienky specialne nabite. Myslim ze niektore techniky co sme sa ucili boli vychannelovane a niektore “zdedene” od Esejcov alebo inych kultur a potom este upravene ucitelmi, atd. Ja tiez pracujem len s tymi, co mi vnutorne sedia 😉 .. mno jednoducho krasna praca s kamienkami to je 🙂

      • Chcem si urobiť(teda otca poprosím) pyramídu a tam umiestnim kamienky do rohov a čpicu a vyskúšam ako to bude pôsobiť na telo. Takže toto bude moje nové experimentovanie s kamienkami.

      • ujjj s pyramidou pozor.. väcsinou su v nej (hlavne v hornej tretine) take vysoke vibracie, ze to nase telo (zatial) dlhodobo neunesie a ho to pretazuje.. aku velku si ju chces dat spravit?

      • No veľkú nie, lebo bude v miestnosti, čo mám 3mx4,5m , takže bude len v jednej časti asi 2m vysoké hranoly, a stredový bod bude asi tak 1,5m na vyšku, teda takú mám predstavu.
        Viem že sa pod pyramídou nemá dlho zdržovať, niekde som to čítala.

Pridaj komentár

